niedziela, 14 lutego 2010

notatki z czerwonego notesu

"Nie chodzi mi o flirt, lecz o prawdziwą szczerą rozmowę na temat duszy, albowiem życie jest święte, a każda chwila bardzo cenna. Słyszałem jak lokomotywa z Denver i Rio Grande wjeżdża z rykiem w góry. Zapragnąłem podążyć dalej za swoją gwiazdą."
S.P.

***

"Podobno samo życie podsuwa gotowe opowieści, ale tylko tym, co potrafią opowiadać. Skoro tak, to może przeżycia zdarzają się tylko ludziom, którzy potrafią przeżywać. Jest to jednak trudne zagadnienie, niepewna sprawa. Czekając aż Fanshawe wróci na górę, usiłowałem odgadnąć jego myśli, choćby przez ułamek sekundy zobaczyć to samo co on. Zadarłem głowę, spojrzałem w mroczniejące zimowe niebo- i wszystko stało się śnieżnym chaosem, który mknął prosto na mnie."
P.A.

***



***



***



***



***



***

"Wracajmy do domu na plaży."

1 komentarz:

An. pisze...

Bardzo to wszystko mi się podoba. Niesamowicie.